eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do aplikace MS Outlook. Je určený pro všechny firmy, které chtějí efektivněji řídit svůj obchod a následnou realizaci projektů či zakázek.
- Aktuální informace o počtu, stavu i kompetentních osob u jednotlivých projektů
- Systém si dokáže říci sám o nabídky, objednávky a další dokumenty
- Dokumentace je na kartě každého projektu!
- Systém je úžasně propojen s MS Outlook! To nabízí prostředí pro práci s poštou, obchodem aj. v JEDINÉ APLIKACI
- Vždy aktuální informace o tom, kolik máme rozpracovaných obchodních případů, kdo na nich dělá a v jakém jsou stavu.
- Historie komunikace s klienty na kartách obchodních případů a nejen v hlavách zaměstnanců.
- Nabídky, objednávky a další dokumenty vždy po ruce. Systém si o ně dokonce dokáže říct sám.
- Připomínání termínů důležitých úkolů a událostí.
Přehledné řízení projektů / zakázek
- Snadná definice workflow (pracovních postupů). Díky tomu všichni zaměstnanci vyřizují projekty podle definované šablony a systém důležité fáze projektů pohlídá sám.
- Projektový deník na pár kliknutí. Okamžitě tak lze zjistit aktuální dění na projektu.
- Finanční stránka projektu je také vždy po ruce. Díky možnému provázání s účetnictvím lze v eWay-CRM® důležité údaje počítat z přijatých či vydaných faktur bez nutnosti data jakkoliv ručně přepisovat.
- Dokumentaci už není třeba hledat různě po složkách. Je na kartě každého projektu.
Reporting – důležitá zpětná vazba
eWay-CRM® obsahuje reportingový modul spolu s předdefinovanými sestavami. Např.:
- Obratovost a ziskovost zákazníků.
- Výkonnost konkrétního obchodníka či celého obchodního týmu.
- Sumarizace práce na projektu.
- Ziskovost zakázek za poslední rok.
- Pracovní výkazy zaměstnanců, apod.
Úžasná provázanost s Microsoft Outlook
eWay-CRM® je zásuvný doplněk pro Microsoft Outlook a uživatelé tak těží s těsného provázání těchto dvou aplikací. Tato integrace s sebou přináší celou řadu výhod:
- Jedno prostředí pro práci – pošta, obchod i realizace projektů je v jedné aplikaci
- Odpadá přepínání mezi více systémy či dokonce přepisování dat z jedné aplikace do druhé
- Díky stejnému uživatelskému rozhraní uživatelé nepoznají rozdíl mezi Outlookem a eWay-CRM® a práce jim jde rychleji od ruky
- Nenáročné na zaškolení pracovníků – návyky, které si uživatelé osvojili při práci s Outlookem není potřeba měnit, vše funguje v eWay-CRM® úplně stejně
Pokud Vás zajímá, jak by CRM systém eWay mohl pomoci i Vám, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení pro individuální nabídku!